materiały edukacyjne Kompetencje cyfrowe w instytucjach kultury Edukacja medialna i cyfrowa nastawiona na kształtowanie określonych kompetencji cyfrowych może okazać się nie tyle pomocna, co niezbędna.
raporty Raport: edukacja w obszarze kultury Celem publikacji jest wskazanie kluczowych zagadnień związanych z pytaniem: jaki powinien być program (rozwoju) edukacji kulturowej w Krakowie. Przyszły program ma być realizowany w szkołach i placówkach oświatowych, w instytucjach kultury, w placówkach pomocy społecznej, w społecznych świetlicach i miejscach aktywności lokalnej (...)
raporty Janusz Mucha, Rola instytucji kultury w procesie integracji polskiej i ukraińskiej społeczności Pod koniec 2019 roku Ukrainki i Ukraińcy stanowili już 10% mieszkańców Krakowa. Czy instytucje kultury nadążają za zmianami i docierają ze swoją ofertą do tej społeczności? Jaką rolę mogą odegrać w procesie integracji?
raporty Raport końcowy: Animacja/Edukacja. Możliwości i ograniczenia edukacji i animacji kulturowej w Polsce Kompleksowy portret animacji i edukacji kulturowej w Polsce. Badania objęły: analizę wniosków składanych w ramach programu MKiDN „Edukacja kulturalna”; wywiady z animatorami zaangażowanymi w ich tworzenie; sześć studiów przypadków funkcjonowania programów animacji kulturowej w Polsce.
raporty NieKongres Animatorów Kultury Budowanie więzi społecznych oraz kształtowanie własnej wartości i podmiotowości zachodzą przede wszystkim poprzez uczestnictwo w kulturze. Tworzenie i kształtowanie wzorów uczestnictwa to podstawa pracy animatora.
raporty Kompetencje kadr kultury a rozwój kapitału społecznego Celem raportu było rozpoznanie kompetencji kadr kultury w zakresie programowania i wdrażania programu merytorycznego mającego potencjał wpływu na rozwój kapitału społecznego.