Aktualności

Małopolski Instytut Kultury w Krakowie rekrutuje


Małopolski Instytut Kultury w Krakowie zaprasza do udziału w rekrutacji na stanowisko specjalisty(-ki) ds. administracji i zamówień publicznych.

Wymiar czasu pracy: 1 etat, umowa na zastępstwo (na okres minimum 18 miesięcy)

Miejsce
pracy: ul. 28 Lipca 1943 17c, 30-233 Kraków

Obowiązki:
● planowanie i realizowanie czynności administracyjnych związanych z budynkiem (siedziba Małopolskiego Instytutu Kultury, dalej: MIK) i bieżącą obsługą zakupową instytucji (dostawy/usługi) zapewniające jej prawidłowe funkcjonowanie;
● przeprowadzanie wewnętrznych procedur zakupowych dla instytucji poniżej progu z ustawy Prawo Zamówień Publicznych (dalej: ustawa PZP) i monitorowanie ich realizacji;
● współpraca z pracownikami w zakresie zadań przydzielonych im przez dyrektora MIK i udzielanie im bieżących konsultacji przy planowaniu/realizacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym w zakresie weryfikacji opisu przedmiotu zamówienia, w szczególności pod kątem jego zgodności z przepisami ustawy PZP zgodnie z obowiązującym Regulaminem udzielania zamówień publicznych w MIK;
● opracowywanie i aktualizowanie wewnętrznych rejestrów związanych z zamówieniami publicznymi w MIK;
● prowadzenie dokumentacji zrealizowanych zamówień publicznych w MIK i archiwizowanie ich zgodnie z obowiązującymi przepisami, wytycznymi i regulacjami wewnętrznymi MIK;
● współpraca z głównym specjalistą ds. zamówień publicznych przy terminowym i zgodnym z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą PZP, wytycznymi i regulacjami wewnętrznymi MIK:
a) planowaniu i organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych dla MIK,
b) pracy w komisjach przetargowych i odbiorowych,
c) aktualizowaniu, opracowywaniu i wdrażaniu regulacji wewnętrznych MIK dotyczących zamówień publicznych,
d) sporządzaniu i aktualizowaniu planów zamówień publicznych oraz planów postępowań dla MIK,
e) sporządzaniu rocznych sprawozdań z udzielonych przez MIK zamówień publicznych,
f) aktualizowaniu informacji publikowanych w Biuletynie Informacji Publicznej MIK, na stronie www MIK, w Biuletynie Zamówień Publicznych i innych obowiązujących publikatorach dotyczących zamówień publicznych,
g) weryfikowaniu i przygotowywaniu do akceptacji umów/zamówień poniżej progu z ustawy PZP zawieranych przez MIK.

Oczekujemy:
● wykształcenia wyższego,
● doświadczenia zawodowego w pracy związanej z obsługą zakupową,
● samodzielności w działaniu, inicjatywności,
● doskonałej organizacji pracy i umiejętności radzenia sobie z wielozadaniowością,
● umiejętności planowania i analitycznego myślenia,
● odpowiedzialności, rzetelności i sumienności,
● precyzji i dokładności w działaniu,
● umiejętności pracy pod presją czasu,
● komunikatywności i umiejętności pracy w zespole, życzliwości,
● otwartości na nowe pomysły i gotowości do podejmowania wyzwań,
● wysokiej kultury osobistej,
● zaangażowania i pasji.

Mile widziane:
● doświadczenie zawodowe w pracy związanej z obsługą zakupową w sektorze finansów publicznych, w tym obsługą platform zakupowych,
● znajomość ustawy PZP, procedur przetargowych i przepisów branżowych,
● znajomość branży poligraficznej.


Oferujemy:
● pracę w instytucji kultury o ugruntowanej pozycji,
● udział w interesujących projektach o zasięgu regionalnym i krajowym,
● możliwość rozwoju i podejmowania wyzwań zawodowych,
● samodzielność w działaniu,
● bardzo dobrą atmosferę pracy,
● umowę o pracę na etat (wynagrodzenie zasadnicze w przedziale 5500-6200 zł brutto plus dodatki regulaminowe, np. dodatek stażowy),
● korzystanie ze świadczeń ZFŚS, tzn. wczasów pod gruszą, pieniężnych świadczeń świątecznych, dofinansowania do kart sportowych,
● możliwość częściowej pracy zdalnej.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego w terminie do 11 grudnia 2024 r. na adres: rekrutacja@mik.krakow.pl.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydat(k)ami.Prosimy o dopisanie w CV klauzuli.