szkolenia

Budowanie wizerunku domu kultury

  • KIEDY: 14 czerwca 2018, godz. 10:00 14/06/2018
  • GDZIE: Małopolski Instytut Kultury w Krakowie, l. 28 Lipca 1943 17c, 30-233 Kraków

Zapraszamy na praktyczną lekcję budowania wizerunku oraz tworzenia strategii komunikacji.

Dla kogo?

Dla dyrektorów, menedżerów i osób odpowiedzialnych za promocję, marketing i PR w centrach, ośrodkach i domach kultury – zarówno małych, lokalnych placówek, jak i tych dużych, pełniących różnorodne funkcje.

To szkolenie pomoże:

– uporządkować wiedzę z zakresu teorii wizerunku, marki, komunikacji;

– ocenić podejmowane do tej pory działania z zakresu komunikacji;

– dokonać autodiagnozy zasobów i potrzeb;

– rozwinąć umiejętności tworzenia strategii public relations;

– zaplanować strategię komunikacji dla swojej instytucji;

– poznać nowoczesne trendy w działaniach wizerunkowych.

W pierwszym dniu szkolenia:

Dowiemy się, jaki związek z wizerunkiem ma nasze „ja” i nasza pamięć. Odkryjemy tajną broń w walce o uwagę konsumenta, a co ważniejsze – nauczymy się jej używać. Wspólnie zastanowimy się, czego warto robić więcej, a czego mniej oraz gdzie poszukiwać nowych kanałów komunikacji. Będziemy mówić też o tym, że przekaz przekazowi nierówny.

W drugim dniu szkolenia:

Przejdziemy od teorii do praktyki i razem stworzymy strategię działań public relations. Wcześniej dowiemy się, jakie możliwości dają dzisiejszym organizacjom nowe technologie i cyfrowy świat. Zdobędziemy też motywację do wdrożenia mikronawyków, które przynosić będą makroefekty.

W ciągu obu dni będziemy pracować w grupach z użyciem metodologii i narzędzi, którą wykorzystują Google i Cirque du Soleil – metody Points of You®.

Points of You® opiera się na metaforze i obrazach. Głównym założeniem metodologii jest integracja dwóch półkul mózgu – prawej, która kontroluje intuicję i emocje, z lewą, odpowiedzialną za analizę. Jest ona osiągana dzięki połączeniu zdjęć pobudzających naszą kreatywność i słownych opisów różnych tematów, aktywizujących analityczną część mózgu. Points of You® przedstawia temat za pomocą elementu wizualnego niezwiązanego w oczywisty sposób z towarzyszącym mu słowem. Walka pomiędzy emocjami a logiką uwalnia ze sztywnych ram. Pozwala też znaleźć nowe perspektywy. Z tego narzędzia korzystają eksperci w 150 krajach na świecie. Więcej informacji: www.points-of-you.pl

Prowadząca:

Patrycja Sawicka-Sikora

Ekspert od komunikacji i relacji w biznesie. PR-owiec z ponad 20-letnim doświadczeniem. Prowadzi agencję public relations Black & White PR. Na swoim koncie ma kilkaset zrealizowanych projektów. Na tej liście są także nominacje do Złotych Spinaczy. Fascynuje ją człowiek i sposób jego funkcjonowania. Realizowane przez nią szkolenia dotykają tematyki wizerunku, komunikacji, psychologii, stresu, motywacji i samorealizacji. Od kilku lat prowadzi zajęcia w uczelniach wyższych w całej Polsce, m.in. na Uniwersytecie Szczecińskim, Akademii Bydgoskiej, SGGW, Uczelni Łazarskiego oraz w London School of Public Relations (LSPR). Przekazuje kolejnym pokoleniom pasję do mediów, komunikacji i public relations. Od dwóch lat prowadzi także autorskie warsztaty z zakresu stresu w biznesie i wypalenia zawodowego. W pracy wykorzystuje metodologię Points of You®. Prowadzi bloga: www.psychologiapr.pl.