Jeśli masz pomysł na wydarzenie związane ze stuleciem odzyskania niepodległości przez Polskę i szukasz środków na jego realizację – weź udział w spotkaniu informacyjnym o programie „Niepodległa”. Podczas czterogodzinnego szkolenia poznasz zasady wnioskowania o dotacje w programie, otrzymasz garść inspiracji o lokalnych i ogólnopolskich projektach dotyczących niepodległości oraz dowiesz się jak efektywnie zaplanować i przeprowadzić projekt.
Gdzie:
Małopolski Instytut Kultury w Krakowie
Kiedy:
21 lutego 2018, godz. 11.00 – 15.00
Program:
11:00 – 12:30 webinarium „Zasady składania wniosków w programie „Niepodległa” – prowadzą Agnieszka Gajc i Aleksandra Tatarczuk, Biuro Programu Niepodległa
12:30 – 13:10 „Dobre praktyki – organizowanie wydarzeń kulturalnych związanych ze świętowaniem” – prowadzą Piotr Idziak, Sebastian Wacięga, Małopolski Instytut Kultury w Krakowie
13:10 – 13:30 przerwa
13:30 – 15:00 „Organizowanie i prowadzenie projektów” – prowadzi Weronika Idzikowska, Małopolski Instytut Kultury w Krakowie
Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Zapisy:
mailowo: szkolenia@mik.krakow.pl (w tytule maila proszę wpisać „Niepodległa”, w treści wpisać swoje imię i nazwisko, nazwę organizacji/instytucji, w której Państwo pracują)
telefonicznie: 12 422 18 84.
Organizatorem spotkania jest Biuro Programu NIEPODLEGŁA
Biuro Programu Niepodległa jest państwową instytucją kultury odpowiedzialną za koordynację obchodów stulecia odzyskania niepodległości przez Polskę. Biuro realizuje swoje zadania zgodnie z założeniami Programu Wieloletniego NIEPODLEGŁA na lata 2017-2021.