Wymiar czasu pracy: 1 etat, umowa na zastępstwo (na okres minimum 18 miesięcy)
Miejsce pracy: ul. 28 Lipca 1943 17c, 30-233 Kraków
Obowiązki:
- przeprowadzanie wewnętrznych procedur zakupowych w ramach realizowanych przez instytucję zadań merytorycznych poniżej progu z ustawy Prawo Zamówień Publicznych (dalej: ustawa PZP) i monitorowanie ich realizacji,
- przygotowywania do akceptacji umów/zamówień w ramach realizowanych przez instytucję zadań merytorycznych poniżej progu z ustawy PZP zawieranych przez MIK,
- współpraca z pracownikami w zakresie zadań merytorycznych i administracyjnych przydzielonych im przez dyrektora MIK i udzielanie im bieżących konsultacji przy planowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych poniżej progu z ustawy PZP, w tym w zakresie weryfikacji opisu przedmiotu zamówienia, w szczególności pod kątem jego zgodności z przepisami ustawy PZP zgodnie z obowiązującym Regulaminem udzielania zamówień publicznych w MIK,
- aktualizowanie wewnętrznych rejestrów związanych z zamówieniami publicznymi poniżej progu z ustawy PZP w MIK,
- opracowywania i aktualizowanie wewnętrznych baz danych branżowych wykonawców związanych z zamówieniami publicznymi poniżej progu z ustawy w PZP,
- prowadzenie dokumentacji zrealizowanych zamówień publicznych poniżej progu z ustawy w PZP w MIK i archiwizowanie ich zgodnie z obowiązującymi przepisami, wytycznymi i regulacjami wewnętrznymi MIK,
- współpraca z głównym specjalistą ds. zamówień publicznych i innymi pracownikami w zakresie niezbędnym do terminowego i zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą PZP, wytycznymi i regulacjami wewnętrznymi MIK,
- planowania i organizowania postępowań o udzielenie zamówień publicznych dla MIK,
- pracy w komisjach przetargowych i odbiorowych,
- aktualizowania, opracowywania i wdrażaniu regulacji wewnętrznych MIK dotyczących zamówień publicznych,
- sporządzania i aktualizowania planów zamówień publicznych oraz planów postępowań dla MIK,
- sporządzania rocznych sprawozdań z udzielonych przez MIK zamówień publicznych,
- aktualizowania informacji publikowanych w Biuletynie Informacji Publicznej MIK, na stronie www MIK, w Biuletynie Zamówień Publicznych i innych obowiązujących publikatorach dotyczących zamówień publicznych.
Oczekujemy:
- wykształcenia wyższego,
- doświadczenia zawodowego w pracy związanej z obsługą zakupową w sektorze finansów publicznych poniżej progu z ustawy PZP,
- samodzielności w działaniu, inicjatywności,
- doskonałej organizacji pracy i umiejętności radzenia sobie z wielozadaniowością,
- umiejętności planowania i analitycznego myślenia,
- odpowiedzialności, rzetelności i sumienności,
- precyzji i dokładności w działaniu,
- umiejętności pracy pod presją czasu,
- komunikatywności i umiejętności pracy w zespole, życzliwości,
- otwartości na nowe pomysły i gotowości do podejmowania wyzwań,
- wysokiej kultury osobistej,
- zaangażowania i pasji.
Mile widziane:
- doświadczenie zawodowe w pracy związanej z zamówieniami publicznymi, w tym przy zamówieniach powyżej 130 tys. zł, w sektorze finansów publicznych, w tym obsługą platform zakupowych,
- znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych, procedur przetargowych i przepisów branżowych,
- znajomość branży poligraficznej.
Oferujemy:
- pracę w instytucji kultury o ugruntowanej pozycji,
- udział w interesujących projektach o zasięgu regionalnym i krajowym,
- możliwość rozwoju i podejmowania wyzwań zawodowych,
- samodzielność w działaniu,
- bardzo dobrą atmosferę pracy,
- umowę o pracę na etat (wynagrodzenie zasadnicze w przedziale 6 000,00–7 000,00 zł brutto plus dodatki regulaminowe, np. dodatek stażowy),
- korzystanie ze świadczeń ZFŚS, tzn. wczasów pod gruszą, pieniężnych świadczeń świątecznych, dofinansowania do kart sportowych,
- możliwość częściowej pracy zdalnej.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego w terminie do 29 czerwca 2025 r. na adres: rekrutacja@mik.krakow.pl.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydat(k)ami.
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli:
Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późn. zm.) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji.
Jednocześnie informujemy, że: Małopolski Instytut Kultury w Krakowie, czyli MIK, ma siedzibę przy ul. 28 Lipca 1943 17C, 30-233 Kraków. Zarządzamy Państwa danymi osobowymi. Informacji na ten temat udziela Daniel Lis. Pełni on rolę inspektora ochrony danych, w skrócie IOD. Można się z nim skontaktować telefonicznie pod numerem: +48 12 422 18 84 lub napisać wiadomość e-mail na adres: iod@mik.krakow.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w celach udziału w niniejszym procesie rekrutacyjnym oraz – w przypadku wyrażenia na to zgody – dalszych procesach rekrutacyjnych na powyższe stanowisko. Państwa dane zbieramy i przechowujemy przy pomocy oprogramowania G Suite Basic, dostarczanego przez firmę Google Ireland Ltd. Dane będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż czas trwania procesu rekrutacji. W każdej chwili mogą Państwo sprawdzać swoje dane, poprawiać je, zmieniać lub usunąć z naszej bazy danych. W tym celu należy skontaktować się z IOD. Dane osobowe wykorzystujemy na podstawie art. 6, ust. 1, lit. a) ogólnego rozporządzenia dotyczącego ochrony danych osobowych. Jeśli mają Państwo wątpliwości, prosimy o kontakt, a w przypadku dalszych zastrzeżeń, mogą też Państwo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Oferty niezawierające zgody na przetwarzanie danych nie będą rozpatrywane.