Małopolski Instytut Kultury w Krakowie zaprasza do rekrutacji na stanowisko zastępcy(-czyni) dyrektora ds. infrastruktury i rozwoju.
Wymiar czasu pracy: 1 etat
Miejsce pracy: ul. 28 Lipca 1943 17c, 30-233 Kraków
Obowiązki:
- koordynowanie prac przy sporządzaniu rocznego, zadaniowego planu pracy MIK i Wieloletnich Planów Finansowania oraz sprawozdań z ich realizacji, w zakresie podległych komórek organizacyjnych i samodzielnych stanowisk pracy oraz realizacji projektów i zadań
- inicjowanie, planowanie, organizowanie i nadzorowanie prac w zakresie remontów i inwestycji (nadzór nad projektami inwestycyjnymi od koncepcji, przez projekt do oddania inwestycji/remontu do użytku, odpowiedzialność za budżetowanie, planowanie, harmonogramowanie oraz jakość (!) oddawanej do użytku inwestycji/remontu) w MIK w porozumieniu z Dyrektorem MIK
- inicjowanie, planowanie, organizowanie i nadzorowanie prac związanych z gospodarką nieruchomościami MIK, w tym nadzór nad poprawnym działaniem infrastruktury (należyty stan techniczny obiektu i instalacji technicznych, bezpieczeństwo i warunki sanitarne), w tym organizowanie okresowych przeglądów stanu technicznego
- inicjowanie, planowanie, organizowanie i nadzorowanie działań zapewniających usługi i dostawy związane z infrastrukturą i wyposażeniem technicznym, w tym informatycznym MIK, dostawy mediów, infrastruktury teleinformatycznej oraz dbałość o ich prawidłowe działanie
- inicjowanie, planowanie, organizowanie i nadzorowanie działań zapewniających ochronę osób i mienia MIK
- inicjowanie, planowanie, organizowanie i nadzorowanie zabezpieczenia BHP i Ppoż.
- współpraca z Dyrektorem MIK we wszystkich sprawach związanych z działalnością MIK
- inicjowanie, planowanie, organizowanie i nadzorowanie projektów dofinansowanych z instytucji zewnętrznych (dotacje rządowe, unijne etc.)
- współpraca z organami kontrolującymi MIK
- reprezentowanie MIK na zewnątrz w ramach uprawnień nadanych przez Dyrektora MIK lub z jego upoważnienia
- wdrażanie i nadzorowanie procedur związanych z inwentaryzacją w MIK we współpracy z Zespołem księgowo-kadrowym
Oczekujemy:
- wykształcenia wyższego
- doświadczenia zawodowego min. 5 lat, w tym z zakresu przygotowywania i realizacji inwestycji budowlanych min. 2 lata
- doświadczenia zawodowego w zarządzaniu zespołem
- doświadczenia w pracy związanej z eksploatacją obiektów (serwisowanie, remonty, przeglądy)
- znajomości prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, przepisów branżowych i umiejętności ich stosowania – przygotowanie materiałów do postępowań przetargowych i weryfikacja kosztorysów
- praktycznej znajomości metodyki prowadzenia projektów
- doświadczenia w pracy na stanowisku kierowniczym
- samodzielności w działaniu, inicjatywności
- umiejętności obsługi komputera w środowisku Windows, MS Office, Google Workspace
- doskonałej organizacji pracy i umiejętności radzenia sobie z wielozadaniowością
- umiejętności planowania i analitycznego myślenia
- odpowiedzialności, rzetelności i sumienności
- umiejętności pracy pod presją czasu
- komunikatywności i umiejętności pracy w zespole
- życzliwości i wysokiej kultury osobistej
- otwartości na nowe pomysły i gotowości do podejmowania wyzwań
- zaangażowania i pasji
- korzystania z pełni praw publicznych i posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych, niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- niekaralności zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 104)
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe techniczne w zakresie budownictwa/zarządzania/finansów/administracji
- doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych
- doświadczenie w pozyskiwaniu i rozliczaniu funduszy ze środków UE
- dodatkowe uprawnienia w zakresie budownictwa oraz zarządzania nieruchomościami
- referencje dotyczące przeprowadzonych inwestycji
Oferujemy:
- pracę w instytucji kultury o ugruntowanej pozycji
- możliwość rozwoju i podejmowania wyzwań zawodowych
- samodzielność w działaniu
- bardzo dobrą atmosferę pracy
- umowę o pracę na etat (wynagrodzenie zasadnicze w przedziale 8 000-9 000 zł brutto plus dodatek funkcyjny, a także dodatek stażowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa)
- korzystanie ze świadczeń ZFŚS, tzn. wczasów pod gruszą, pieniężnych świadczeń świątecznych, dofinansowania do kart sportowych zgodnie z wewnętrznymi regulacjami i obowiązującymi przepisami prawa
- możliwość częściowej pracy zdalnej
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego w terminie do dnia 21 lutego 2025 r. na adres: rekrutacja@mik.krakow.pl. W liście motywacyjnym prosimy opisać, w jaki sposób doświadczenie kandydata odpowiada wymaganiom oferowanego przez MIK stanowiska.
Oferty niezawierające CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych oraz listu motywacyjnego nie będą rozpatrywane.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydat(k)ami.
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli dot. przetwarzania danych osobowych: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późn. zm.) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji.
Jednocześnie informujemy, że: Małopolski Instytut Kultury w Krakowie, czyli MIK, ma siedzibę przy ul. 28 Lipca 1943 17C, 30-233 Kraków. Zarządzamy Państwa danymi osobowymi. Informacji na ten temat udziela Daniel Lis. Pełni on rolę inspektora ochrony danych, w skrócie IOD. Można się z nim skontaktować telefonicznie pod numerem: +48 12 422 18 84 lub napisać wiadomość e-mail na adres: iod@mik.krakow.pl. Dane osobowe będą przetwarzane w celach udziału w niniejszym procesie rekrutacyjnym oraz – w przypadku wyrażenia na to zgody – dalszych procesach rekrutacyjnych na powyższe stanowisko. Państwa dane zbieramy i przechowujemy przy pomocy oprogramowania G Suite Basic, dostarczanego przez firmę Google Ireland Ltd. Dane będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż czas trwania procesu rekrutacji. W każdej chwili mogą Państwo sprawdzać swoje dane, poprawiać je, zmieniać lub usunąć z naszej bazy danych. W tym celu należy skontaktować się z IOD. Dane osobowe wykorzystujemy na podstawie art. 6, ust. 1, lit. a) ogólnego rozporządzenia dotyczącego ochrony danych osobowych. Jeśli mają Państwo wątpliwości, prosimy o kontakt, a w przypadku dalszych zastrzeżeń, mogą też Państwo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.