Aktualności

Publikacja „Strategie dla kultury. Kultura dla rozwoju” w formie ebooka

Małopolski Instytut Kultury wydał anglojęzyczną wersję książki „Strategie dla kultury. Kultura dla rozwoju. Zarządzanie strategiczne instytucją kultury” w formie e-booka.

E-book jest dostępny na stronie programu „Badania w kulturze” w najpopularniejszych formatach mobi i epub. Umożliwia to lekturę na większości czytników: komputerze, netbooku oraz urządzeniach przenośnych, jak smartfon czy tablet. Publikacja została „wyposażona” w system nawigacyjny i wyszukiwawczy, pozwalający na przewijanie stron, powiększanie tekstu, tworzenie elektronicznych zakładek i wyszukiwanie informacji.

Książka Strategie dla kultury. Kultura dla rozwoju. Zarządzanie strategiczne instytucją kultury została wydana przez Małopolski Instytut Kultury we współpracy z Fundacją Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, w ramach projektu „Biblioteki w społeczeństwie wiedzy – strategie dla przyszłości”. „Zebrane w niniejszej publikacji artykuły są poświęcone praktyce zarządzania strategicznego w instytucjach kultury w Polsce. Większość zamieszczonych w podręczniku tekstów została napisana przez praktyków zarządzania – osoby oficjalnie zajmujące stanowiska strategów organizacyjnych”, pisze Martyna Śliwa, redaktor merytoryczny książki. Autorami tekstów są, między innymi, prof. Marek Krajewski, prof. Jan Hartman oraz dyrektorzy uznanych i cenionych instytucji kultury: Antoni Bartosz, Ewa Gołębiowska, Marek Sztark, Mariusz Wróbel, Andrzej Tyws.

Projekt został zrealizowany przy wsparciu udzielonym przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego w ramach Funduszu Wymiany Kulturalnej.

http://badania-w-kulturze.mik.krakow.pl/wp-content/uploads/logotypy-grant.jpg