Na siedemnaście polskich województw tylko dwa naprawdę mocno stawiają na szlaki kulturowe. Jednym z nich jest województwo małopolskie, które wykorzystuje ich ogromny potencjał, wykorzystując do tego internet i media społecznościowe – można przeczytać na stronie internetowej firmy konsultingowej Business & Culture, zajmującej się promocją marek, miast i instytucji poprzez kulturę. Specjaliści ds. public relations docenili platformę informacyjno-promocyjną Małopolskiego Instytutu Kultury „Szlaki Małopolski”:

Znaleźć tu można informacje o wszystkich 67 szlakach Małopolski, aktualny kalendarz wydarzeń organizowanych przez małopolskie szlaki, mapę wszystkich szlaków w Polsce, informacje o tym, czym jest szlak kulturowy. Znów jest to przykład prostego, ale efektywnego rozwiązania (…) Właśnie taka platforma, która pozwala turyście zaplanować czas, pokazać większość oferty regionu, to ogromne wsparcie dla prowadzonych działań promocyjnych.

źródło: www.businessandculture.wordpress.com

Szlaki Małopolski