Kiedy: 29 października 2013 r., godz. 10.00-16.00
Gdzie: MIK, Kraków, ul. Karmelicka 27
Lokalnie działające domy i ośrodki kultury, jak wszystkie organizacje, mają swoje chude i tłuste lata. Co dzieje się, gdy brakuje pieniędzy na działalność, a nawet na pokrycie kosztów stałych? Jak zarządzać zespołem w czasach kryzysu? Jak połączyć misję instytucji kultury z trudem zdobywania środków, często na podstawowe wydatki?
W czasach kryzysu przydaje się zarządzanie naprawcze, konsekwentnie wdrażane przez dyrekcję, a jednocześnie zrozumiałe i akceptowane przez zespół pracowników.
Metoda, opracowana i przetestowana przez dyrektorkę jednego z krakowskich ośrodków kultury, jest punktem wyjścia dla warsztatów, na które zapraszamy dyrektorów, kierowników i menedżerów lokalnych instytucji kultury.
Celem jest wypracowanie różnych modeli działań naprawczych oraz wymiana doświadczeń związanych z rozmaitymi aspektami sytuacji kryzysowych w lokalnych instytucjach kultury. Podczas warsztatów:
Szkolenie poprowadzą:
Małgorzata Jezutek – absolwentka pedagogiki Uniwersytetu Jagiellońskiego i studiów podyplomowych w Krakowskiej Szkole Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego na kierunku Ekonomika i zarządzanie firmami. Od 2003 r. dyrektorka Ośrodka Kultury Kraków-Nowa Huta.
Anna Miodyńska – w Małopolskim Instytucie Kultury koordynuje program Kultura w rozwoju. Trenerka Centrum Aktywności Lokalnej, mediatorka i animatorka społeczna.
CENA:
Koszt udziału w szkoleniu to 100 PLN od uczestnika. Dla każdej kolejnej osoby z jednej instytucji/organizacji przewidzieliśmy cenę 80 PLN za szkolenie.
Minimalna liczba uczestników tego spotkania – 8 osób, maksymalna – 15 osób.
ZGŁOSZENIA:
Prosimy o przesyłanie formularzy zgłoszeniowych do 25 października 2013 r., na adres: miodynska[at]mik.krakow.pl.
Wpłat można dokonać przed szkoleniem na konto MIK: 17 1060 0076 0000 3210 0016 2355 lub po szkoleniu na podstawie wystawionej faktury.