Jak planować i przeprowadzać proces twórczego tworzenia rozwiązań z dziećmi i młodzieżą? A jak tego nie robić? O co zadbać, z których metod warto skorzystać? Jak dopingować dzieci do wymyślania, a jednocześnie nie wywierać na nich presji? Czy kreatywność czasem wymaga poskromienia? Czy każdy może (i musi) być kreatywny? I co zrobić, kiedy Twoja głowa mówi stanowcze NIE kreatywności? – no cóż… na te pytania nie znam „jedynie słusznej” odpowiedzi, ale chętnie podzielę się moją refleksją, wynikającą z mojego już ponad dwudziestoletniego (o rany!) doświadczenia w rozwijaniu kreatywności dzieci i młodzieży.
Zapraszam zatem z całego serca na praktyczny warsztat, na którym, prócz twórczych działań i refleksji nad nimi, zadbamy również o wysoki współczynnik frajdy!
Warsztat szczególnie polecam osobom, które myślą o sobie „nie jestem kreatywna(-y)”. A także pracującym z dziećmi i młodzieżą metodą projektową bądź też wspierającym ją we wszelkich działaniach wymagających generowania pomysłów!
Prowadząca: Maja Dobkowska – pedagożka, animatorka, edukatorka, tutorka i trenerka; specjalistka w dziedzinie pedagogiki twórczości. Pracuje z dziećmi i młodzieżą, a także z grupami dorosłych, np. z nauczycielami i kadrami kultury. Pisze i reżyseruje amatorskie spektakle teatralne. Wydała dwie książki dla dzieci: O Nowej Hucie twórczych zabaw kilka i Konik i koninka, jest także współautorką serii Myślanki. Od niedawna zasila swoją chaotyczną energią zespół edukacji kulturowej w MIK-u. Uprawia spacerologię i lubi, żeby nie było dwa razy tak samo.
Rejestracja przez formularz