Trzy pierwsze dni warsztatowe „Maszynowni” to BLOK PROJEKTOWY, prowadzony przez Krzyśka i Pawła z Pleo Design.

Dwa dni spędziliśmy w gościnnych progach Google for Entrepreneurs Kraków.

Krok po kroku, pracując już w grupach roboczych i używając narzędzi Design Thinking, definiowaliśmy, projektowaliśmy i planowaliśmy swoje projekty.

Określiliśmy problemy, które nasze projekty mają rozwiązać. Określiliśmy profile użytkowników i kluczowych uczestników, których warto zaangażować w projekt. Zbieraliśmy i analizowaliśmy potrzebne informacje. Szukaliśmy innowacyjnych rozwiązań.
Poza tym również wycinaliśmy, kleiliśmy, rysowaliśmy. Jednym słowem: tworzyliśmy!

A wyglądało to mniej więcej tak:

Trzeci dzień warsztatów spędziliśmy już w Małopolskim Instytucie Kultury. Ta część upłynęła nam pod znakiem projektowania strategii marki.
Analizowaliśmy trendy na rynku i tendencje rozwojowe. Przygotowaliśmy analizę SWOT przedsięwzięcia. Szczegółowo określiliśmy grupę docelową i jej potrzeby. Rozmawialiśmy o strategii emocjonalnej.

Mnóstwo pracy. Mnóstwo…

Materiały szkoleniowe z tej części „Maszynowni” znajdziecie na Wiki Maszynownia.