Kiedy: 9 października 2014 r.
Gdzie: Warszawa
Temat: Komercyjność obok misji. Prodochodowe wykorzystanie zasobów muzeów

Zadania muzeów to przede wszystkim cele misyjne – nie oznacza to jednak negacji wpływu ekonomii na funkcje instytucji kultury.
Komercjalizacja form działania muzeów tworzy różnorodne problemy (głównie prawne) w ich funkcjonowaniu.
Przedstawienie tych zagadnień to najważniejszy cel proponowanego seminarium – a mamy nadzieję, że zarówno dobór tematów jak i zaproszeni wykładowcy spełnią Państwa oczekiwania.

Koszt udziału jednej osoby wynosi:

440 zł + 23% VAT – przy zgłoszeniu przesłanym do dnia 26 września 2014 r.

540 zł + 23% VAT
– przy zgłoszeniu przesłanym od dnia 27 września 2014 r.

700 zł + 23% VAT
– dla przedstawicieli biznesu

Dzięki formularzowi zgłoszeniowemu, możecie Państwo skorzystać z 10% RABATU na udział w wydarzeniu.

PROGRAM wydarzenia znajduje się na stronie, a w nim m.in.:

  • Refleksje o skomplikowanym wpływie ekonomii na instytucje kultury.
  • Maria Anna Potocka

  • Więcej biznesu w kulturze
  • Dr Ewa Łabno-Falęcka

  • Aspekty podatkowe biznesowej działalności muzeów.
  • Grzegorz Goleń

Więcej informacji: Centrum Promocji Informatyki, tel. (22) 870 69 10, 870 69 78; email: e.janus@cpi.com.pl