Tematy praktyczne:
- Jak założyć darmową stronę WWW/bloga (Marcin Wójcik)
- Jak przeprowadzać kwerendy biblioteczne dotyczące różnorodnych wątków historycznych i kulturowych Małopolski (Elżbieta Porębska-Kubik)
- Jak konstruować założenia regulaminowe i scenariusze imprez, przeglądów i festiwali folklorystycznych (Elżbieta Porębska-Kubik)
- Jak tworzyć szlaki i produkty turystyczno-kulturowe i jak o nich informować (Karolina Fidyk)
- Jak wykorzystywać metody i zasoby etnograficzne Małopolski w działalności kulturalnej, wydawniczej i edukacyjnej (Elżbieta Porębska-Kubik)
Tematy metodologiczne:
- Jak odnosić się w tworzonych projektach do strategicznych dokumentów dotyczących kultury (Piotr Knaś)
- Jak dobrać właściwe narzędzia ewaluacji projektu (Piotr Knaś)
- Jak stworzyć dobre materiały promocyjne (Greta Gorgoń)
- Jak dobrać odpowiednie narzędzia marketingowe (Greta Gorgoń)
- Jak budować właściwe relacje z odbiorcami oraz sponsorami i mediami (Greta Gorgoń)