Zachodniopolska.pl to nowa marka turystyczna i oferta turystyki weekendowej, którą stworzyła grupa partnerów z obszaru północno-zachodniej Małopolski. Głównym elementem tej nowoczesnej multimedialnej kampanii promocyjnej jest portal internetowy oraz stworzona w oparciu o niego aplikacja mobilna.
Na portalu internetowym oraz w aplikacji mobilnej ZachodniaMalopolska.pl znajdziemy przede wszystkim bazę wydarzeń na terenie północno-zachodniej Małopolski – aktualizowaną na bieżąco listę imprez w regionie – od tych o charakterze lokalnym, po te o zasięgu ogólnopolskim. Wśród wydarzeń można znaleźć nie tylko informacje o koncertach, festynach, festiwalach, ale także warsztatach czy wystawach.
Całość portalu i aplikacji mobilnej uzupełniają wirtualne spacery – osiem ciekawych spacerów po północno-zachodniej Małopolsce zdjęciami panoramicznymi, które przybliżą nie tylko najpiękniejsze zakątki regionu, ale także wnętrza najważniejszych obiektów sakralnych czy muzeów. Aplikacja mobilna, stworzona przez firmę Amistad Group, wykorzystuje mapy OpenStreetMap i GPS, działa w trybie offline. Została stworzona na urządzenia mobilne z systemami iOs i Android.

W ramach kampanii promocyjnej wystartował już pierwszy wakacyjny konkurs, w którym można wygrać m.in. smartfon i zegarek GPS. Wystarczy opracować ciekawą trasę z regionu północno-zachodniej Małopolski i dodać ją na portalu Traseo.pl. Mogą to być trasy rowerowe, piesze, zwiedzanie miast i miasteczek, wyprawy w nieznane, a inspiracji można szukać na portalu ZachodniaMalopolska.pl.

Więcej informacji o konkursie znajdziemy na stronie.