Od lutego zapraszamy do udziału w nowym cyklu szkoleniowym, który zatytułowaliśmy „Dzielimy się doświadczeniem”. Do prowadzenia warsztatów zaprosiliśmy osoby łączące kompetencje trenerów i praktyków. To ci, którzy wypracowali i wdrożyli własny sposób realizacji zadań, wobec których stają dziś instytucje i organizacje kultury. Podczas naszych szkoleń postaramy się odpowiedzieć nie tylko na pytanie, co warto zrobić, ale też jak to zrobić. Czyli:

  • jak budować społeczność wokół domu kultury? (luty)
  • jak tworzyć plany/strategie rozwoju instytucji kultury będące narzędziem zarządzania, a nie tylko dokumentem? (marzec)
  • co animatorzy kultury mogą zaproponować rodzicom z małymi dziećmi? (kwiecień)
  • jak udostępniać swoje zasoby w internecie? (maj)
  • jak tworzyć ofertę dla młodzieży gimnazjalnej, aby zadomowiła się w instytucji kultury? (wrzesień)
  • jak zarządzać zespołem lokalnej instytucji kultury w czasach kryzysu? (październik)

Szkolenia będziemy prowadzić od lutego do grudnia 2013 roku. O szczegółowych terminach kolejnych spotkań oraz tematach warsztatów planowanych na listopad i grudzień będziemy informować poprzez stronę internetową MIK oraz za pośrednictwem newslettera.
Szkolenie „Społeczność wokół instytucji kultury”. 6 lutego 2013 roku