Kiedy: 22 listopada 2012 r.
Gdzie: Centrum Promocji Informatyki w Warszawie

Zapraszamy do udziału w seminarium „Media elektroniczne w promocji instytucji kultury – problemy prawne i praktyczne”. Małopolski Instytut Kultury objął seminarium partonatem medialnym.

Jak w bezpieczny i efektywny sposób zorganizować promocję kultury w Internecie? Co jest dozwolone, a czego należy unikać? Jak prawidłowo przeprowadzić konkurs i loterię oraz na co uważać pisząc regulamin akcji promocyjnej? Jak korzystać z fotografii i filmów z wizerunkiem osób? Jak bezpiecznie sprzedawać bilety przez Internet? Jakie aspekty praw autorskich są istotne dla działalności promocyjnej? Program został tak skonstruowany, by był kompendium wiedzy dla wszystkich osób pracujących w instytucjach kultury odpowiedzialnych za promocję i marketing. W przystępny i atrakcyjny sposób omówione zostaną najistotniejsze aspekty prawne związane z promocją kultury.

Program seminarium znajduje się na stronie organizatora, a w nim m.in.:

  • Media społecznościowe i ich rola w promocji imprez kulturalnych – Krzysztof Urbanowicz (Mediapolis)
  • Jak bezpiecznie zorganizować promocję w mediach elektronicznych – najczęściej popełniane błędy i praktyka GIODO. Ochrona danych osobowych w związku z prowadzeniem komunikacji z klientem – dr Zbigniew Okoń (Kancelaria dLK Korus Okoń Radcowie Prawni)
  • Newslettery, promocyjne akcje sms – uwarunkowania prawne. Komunikacja z klientem w mediach społecznościowych – zakaz spamingu i reklamy ukrytej. Jak skonstruować akcję promocyjną na portalu społecznościowy – dr Zbigniew Okoń (Kancelaria dLK Korus Okoń Radcowie Prawni)
  • Organizacja konkursów i loterii jako elementów akcji promocyjnej. Kiedy konkurs staje się loterią w świetle ustawy o grach hazardowych? – mec. Weronika Achramowicz (Kancelaria Baker & McKenzie)
  • Sprzedaż biletów przez Internet – zagadnienia prawne – Zygmunt Rajchemba (Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów)
  • Wykorzystanie narzędzi mobilnych w promocji Kultury – Borys Wróbel (Redmobile)
  • Jak korzystać z fotografii i filmów z wizerunkiem osób? Prawo do wizerunku w działalności instytucji Kultury – adw. Marcin Lassota (LL.M., Kancelaria Adwokacka Lassota i Partnerzy)
  • Prawa autorskie w działaniach promocyjnych – Piotr Waglowski (Vagla.pl)

  • Specjalnie dla naszych odbiorców, Organizator przekazał 10% RABAT na udział w seminarium. Aby z niego skorzystać, należy wypełnić specjalny formularz zgłoszeniowy.

    Organizator: Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
    Więcej Informacji: pr@cpi.com.pl